اهمیت وب سایتها در فرایند بازاریابی اینترنتی

اهمیت وب سایتها در فرایند بازاریابی اینترنتی

شناسه: 4 آخرین ویرایش: دوشنبه 13 آبان 1392

بسیار مشاهده شده است که کسب و کارها مدتی پس از راه اندازی وب سایت خود، به دلیل اینکه وب سایت راه اندازی شده هیچ نقشی در کسب و کار آنها نداشته است، پس از یک سال از تمدید کردن وب سایت خود صرف نظر می کنند و از ادامه فعالیت اینترنتی دلسرد می شوند.

وب سایتها چه نقشی در بازاریابی اینترنتی و فروش کسب و کارها بازی می کنند؟

همانگونه که در دنیای واقعی برای آغاز کردن یک تجارت (کوچک یا بزرگ) باید مکانی برای این کار تدارک دیده شود و سپس تبلیغات و بازاریابی را آغاز کرد در دنیای آنلاین نیز باید این کار را انجام داد و وب سایتها در واقع بستر انجام فعالیتهای اینترنتی شرکتها و موسسات می باشند.

اما به دلیل تفاوتی که اینترنت با دنیای واقعی دارد، طراحی وب سایتی که بتواند باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما شود کار ساده ای نخواهد بود.

اگر وب سایتی داشته باشید که برای موتورهای جستجو به خوبی بهینه سازی شده باشد، گام بزرگی در زمینه بازاریابی اینترنتی برداشته اید و خواهید دید که چگونه موتورهای جستجو بی وقفه مشتریان را به سوی کسب و کار شما هدایت خواهند کرد.

اما متاسفانه عدم توجه به این نقش کلیدی وب سایتها و توجه بیش از حد به عواملی که نقشی در فروش اینترنتی شما بازی نمی کنند باعث شکست در کسب و کار آنلاینتان خواهید شد.